Stworzyłem ten temat z myślą o słabszych graczach. Ujmę tu w punktach najważniejsze rzeczy, które należy (nie należy) robić w grze 1. Misje Najlepsze lokacje do 17 lvla (dalej nie znam ze względu, że taki mam na s6). Wymieniam je od najlepszej. Most Jaskinia pająka Wąż Morski Las Wiedźm Drzewce Wieża obserwacyjna Skrzyżowanie Przerażające Mokradła Kolumna Zwycięstwa Ponton Oaza Mroczny Las Ruiny zamku Jeśli chcecie, aby większość misji wychodziła dobrze, to pamiętajcie, aby nie chodzić na tą samą lokację w ciągu 3 dni. Jeśli chcecie dostać rubiny i bardzo dużo kasy nie wysyłajcie na pozycje z góry listy około tygodnia. Po tygodniu wyślijcie i powinna być jedna z waszych najlepszych misji.
2. Farmy I Sprawdzanie RW na wojnach innych zakonów II Atakowanie masówek
3. Ekwipunek Nie kupujcie broni dość często. Tracicie na tym tylko połowę kasy. Dużo bardziej opłaca się podpakować statystyki. Bronie jakie warto kupować (będę edytował w miarę postępów) 1lvl (zaraz po rozpoczęciu gry) - Nóż myśliwski 7lvl - Szabla 11lvl - Ciężka szabla (ulepszona wersja nie pamiętam nazwy) 14lvl - Miecz Wojenny 16lvl ewentualnie Kunsztowny lekki miecz 17lvl Lekka żelazna kopia (nie kupujcie kopii wcześniej chyba, że uważacie, że macie szanse w turnieju już wcześniej) Nie kupujcie pierścieni/amuletów, które niczego nie dają lub odejmują. To tylko nie potrzebny wydatek srebra i rubinów. Jeśli broń kosztuje więcej niż jesteście w stanie nazbierać przez 3 dni, aby nie stracić więcej niż połowy kasy powinniście kupować eliksiry. Zamraża się w nich kasę. Tracimy na tym połowę, ale nie ma szansy, że jakiś zakon poda nas jako farmę i na dużą stratę pieniężną. Dla naszych lvli najlepszą runą jest Madr jednak po aktualizacji v0.7 na wyższych lvlach są lepsze. Nie kupujcie eliksirów za 10 rubinów i nie zmieniajcie handlarza za 10 rubinów
4. Statystyki Siła - Za 1 do niej dostajemy 0,5 obrażeń Zręczność - 0,5 do Zbroji Kondycja - +25 do Punktów Życia i szybsza regeneracja Szczęście - zwiększenie szansy na rubiny na misji i ogólnie dobrą misję, a także szansy na cios krytyczny Używanie broni - +1 szansa trafienia Umiejętności obronne - +1 Szansa obrony Zdecydowanie najwięcej powinno być szczęścia. Powinno przekraczać 3*lvl rycerza Następnymi statystykami, na które warto pakować są siła i zręczność. Powinny być pakowane równolegle. Trochę mniej niż siły i zręczności powinno być używania broni i umiejętności obronnych. Najmniej potrzebnym atrybutem jest kondycja. Pakujemy tylko wtedy gdy orientujemy się, że dość często brakuje nam punktów życia.
5. Turniej Zapis kosztuje 1000 srebrników. za wygraną walkę otrzymujemy 600. Za wygraną w turnieju dostajemy 8 rubinów więc warto w nich wygrywać. (w przedziale 10-19) Startować w nich warto kiedy jesteśmy na 19 lvlu i mamy dobrą kopię lub gdy serwer jest w początkowym stadium i jesteśmy w wysokim top.
6. Kryjówka Tutaj chyba nie muszę nikomu mówić. Najbardziej przydatne rzeczy to Premium, kukła i eliksir
7. Karma Zdecydowanie lepszym rodzajem karmy jest ciemna. Najlepsze moce ciemnej karmy: Kwas, cienie i ewentualnie tania Ciemna moc Najlepsze moce jasnej karmy: Twierdza (ostatnio strasznie podrożała) Tajemna Tarcza i tania Święta Moc
8. Miejsca trafień, obrony Miejsca trafień najlepiej ustawić na +obrażeń. Najczęściej ustawiane są na prawą rękę. jednak bardzo często jest ona blokowana w miejscach obrony. Dlatego ja ustawiam część na prawą rękę, część na szyję, ale i na lewą rękę też. Miejsca obrony najlepiej blokować prawa rękę i oba boki, bo blokują najwięcej miejsc. Przed walką z doświadczonymi graczami lepiej mieć na szyję i prawą rękę. Wiedzą, że boki są najlepiej blokowane i nie mają ustawionych bocznych części na atak.
Mam nadzieję, że dowiecie się stąd czegoś nowego. Duża część z was jest na wyższym lvlu ode mnie, ale też wam się to przyda
|