Forum Radia Maryja

Witamy w Radiu!!!

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

Ogłoszenie

Najbardziej aktywny użytkownik forum na początku każdego miesiąca otrzyma 10 do reputacji:-)

#1 2008-03-12 15:41:01

Kazurreth

Syn Dyrektor

10290576
Zarejestrowany: 2008-02-15
Posty: 61
Punktów :   

Aktualizacja ver.0.5.1

Battleknight - uaktualnienie Ver. 0.5.1

Poniżej zamieszczony zostaje ogólny opis podstawowych zmian jakie wprowadzone zostały w uaktualnieniu do Battleknight - wersja uaktualnienia 0.5.1.



Ogólne zmiany w grze:

- Zmieniony widok postaci, wybór miejsc trafienia posiada teraz specjalną strefę.
- Ikony odporności zostały zmienione.
- Ekwipunek znajduje się teraz w widoku postaci.
- Dodano nową opcję w menu - Tawerna.
- Opcja w menu - Inwentarz została usunięta.
- Możliwość sprzedaży bezpośrednio w widoku postaci została usunięta.
- Dodano trzy medale: za łup, zwycięstwa i turniej.
- Sesja może trwać 24 godziny.
- Naprawiono istniejące błędy.


* Premium

- Dodano możliwość szybkiego użycia mikstur. Mikstura jest używana natychmiast po kliknięciu na jej ikonę (wyłącznie jeśli istnieje taka konieczność).
- Zmieniono wygląd kryjówki - inny układ.

* Misje

- obsługa opcji dotyczących misji przez użytkownika została całkowicie zmieniona.
Misje wybierane są na mapie. Użytkownik ma dwie opcje, pierwszą opcją jest dokonywanie wyboru misji bezpośrednio na dziewięciopolowej mapie.
Druga opcja polega na wyborze jednej z trzech możliwych misji poprzez kliknięcie na obrazek. Po dokonaniu wyboru użytkownik decyduje o długości misji oraz jej charakterze (dobro/zło)

- walki: Każdy rycerz walczy przeciwko zróżnicowanym przeciwnikom. Przeciwnicy różnią się siłą i liczebnością w zależności od wybranego miejsca na mapie i są to wartości zmienne (od jednego przeciwnika do wielu).
Na przykład w jaskini pająków nie zawsze walczy się przeciwko pająkowi, choć szansa na spotkanie właśnie jego jest relatywnie wysoka.

- Nagrody : wysokość zdobywanego srebra i doświadczenia jest zróżnicowana, uzależniona od poziomu przeciwnika i wyniku misji.
- Wyposażenie własne i przeciwnika jest pokazane przed walką.
- Potwory: posiadają różne dodatkowe (specjalne) zdolności oraz moce, którymi mogą spowodować niewielkie obrażenia.
Niektóre potwory działają negatywnie na odporność przeciwnika, niektóre z nich są wrażliwe na obrażenia zadawane w specjalny (dodatkowy) sposób.
Podpowiedź : Nie powinieneś udawać sie do jaskini pająka bez posiadania jakiejkolwiek odporniści na truciznę.

* Kupiec

- Zmieniono widok opcji, aby uzyskać lepszy dostęp do przedmiotów u kupca i w wyposażeniu.
Przedmioty, których gracz nie może kupić posiadają sakwy w kolorze szarym.
Jeśli gracz chce kupić przedmiot musi kliknąć na sakwę. Aby uzyskać informację na temat przedmiotu wystarczy najechać wskaźnikiem myszy na przedmiot - wyświetlona zostanie szczegółowa informacja.

- Zestaw przedmiotów dostępnych u kupca zmienia się co godzinę, ale można dokonać zmiany natychmiastowo poprzez dokonanie wpłaty rubinów - pojawią się zupełnie nowe przedmioty.

- Przedmioty występują obecnie w następujących klasach: Zwykły, Ulepszany, Magiczny i Legendarny.
Magiczne przedmioty posiadają przyrostek (dodany po nazwie), podstawowe statystyki przedmiotu są nieco wyższe.
Legendarne przedmioty posiadają przedrostek i przyrostek (przed i po nazwie), podstawowe statystyki przedmiotu wyraźnie wyższe.


* Zakon

- wojny: zakony o określonej wielkości posiadają obecnie możliwość przejmowania innego zamku (uwidocznionego na minimapie)
Występują małe, średnie i wielkie zamki.. Znajduje się tutaj 12 małych, 6 średnich, 3 duże
i 1 wielki zamek. Aby zdobyć zamek wymagana jest określona minimalna ilość członków. Aby przejąć mały zamek należy posiadać przynajmniej 20 członków zakonu, średni - 30, duży - 40 a wielki - 50.

- opis walki: Zakon posiadający minimum 20 członków może zdobyć lub ograbić zamek.
Opcja Zdobądź zamek powoduje, że zakon próbuje przechwycić wskazany zamek.
Opcja Napad powoduje, że zakon próbuje "ukraść" część z zakonnych srebrników.

- napad uznany zostaje za udany jeśli strona atakująca odbiera 50% hp (punktów życia) stronie broniącej się. Jeżeli strona broniąca się odbiera 50% hp (punktów życia) stronie atakującej atak jest nieudany.

- zdobywanie zamków - strona atakująca musi niemalże całkowicie pokonać przeciwnika aby osiągnąć sukces.

- podbój : strona atakująca musi niemalże całkowicie pokonać przeciwnika aby dostać się do zamku podczas podboju.

- raport: od momentu zgłoszenia przez zakon chęci przejęcia lub splądrowania zamku decydująca bitwa rozgrywa się po 24 godzinach. W tym czasie mistrzowie i/lub ich zastępcy mogą dodawać członków zakonu do listy rycerzy zgłoszonych do bitwy. Mistrzowie automatycznie biorą udział w bitwie.

- najemnicy: każdy gracz może zaoferować swoje usługi jako najemnik używając nowej opcji w menu - Najemnicy, bez względu na to czy jest członkiem zakonu czy nie. Gracz wybiera wysokość zapłaty za jaką gotów jest wziąć udział w bitwie dla danego zakonu. Wysokość zapłaty może być zmieniana w każdej chwili, a jej wartości minimalne i maksymalne wzrastają adekwatnie do posiadanego poziomu rycerza o 5-50, dla przykładu - rycerz na poziomie 10 może żądać zapłaty od 50 do 500 sztuk srebra.

- rekrutowanie najemników - mistrz i/lub jego zastępca może dodawać najemników do grupy bitewnej; oczywiście członkowie zakonu uczestniczący w bitwie nie są opłacani. Niezbędne do realizacji zapłaty srebro musi znajdować się w zakonnym skarbcu, w przeciwnym wypadku najemnicy nie zostaną zatrudnieni. Najemnicy, którzy są członkami zakonu przeciwnego nie mogą zostać wynajęci.

- przebieg bitwy: bitwa trwa do momentu gdy jedna ze stron nie poniesie znacznych strat, co ma miejsce gdy sumaryczna wartość punktów życia członków danej grupy spadnie poniżej 50% (lub przynajmniej połowa przeciwników podda się).

- zamki: im większy zamek tym bardziej może zostać wzmocniony, gdyż wraz z jego rozwojem pojawiają się nowe możliwości jego ochrony. Dostępne możliwości wzmocnienia zamku to Ulepszona obrona, Skrzynia skarbów i Sala treningowa.
Instalacje obronne poprawiają zdolności obrońców, sala treningowa obniża koszty szkoleniowe (o stosowny do poziomu procent), a skrzynia skarbów obniża częściowo utratę srebra w przypadku ataku wroga. Udogodnienia te obejmują wszystkich członków zakonu.

- koszty utrzymania - każdy zakon musi ponosić koszty utrzymania wykupionych w zamku udogodnień. Wysokość kosztów jest uzależniona od ilości członków zakonu i ich poziomu rozwoju. Wszelkie udogodnienia zostają usunięte jeśli koszty ich utrzymania nie są opłacane.

* Turniej

- namiot turniejowy: uczestnicy turnieju mają możliwość skorzystania z namiotu turniejowego. Namiot ochrania rycerza przed ewentualnymi atakami w czasie ostatnich 4 godzin przed rozpoczęciem turnieju. Rycerz nie może w tym czasie podejmować jakiejkolwiek aktywności (nie pracuje, nie walczy, nie uczestniczy w misjach). Jeżeli gracz chce użyć namiotu turniejowego kolejny raz, musi dołączyć ponownie do nowego turnieju.

* Starcia rycerzy

- rozszerzono video z walki, obecnie gracz widzi kolor jaki został przypisany do jego rycerza.
- dodatkowe typy obrażeń (od ognia, lodu, trucizny, wstrząsu) zostały ponownie przygotowane i zbalansowane.
Rycerz, który atakuje swojego przeciwnika zadając obrażenia dodatkowe, powoduje pełne podstawowe uszkodzenia swoją bronią/wyposażeniem ujęte sumarycznie jako uszkodzenia dodatkowe. Obrażeń dodatkowych można uniknąć wyłącznie posiadając odpowiednią odporność a nie poprzez zbroję.

*Prywatne wiadomości

- Funkcja "zgłoś wiadomość" została dodana do prywatnych wiadomości - korzystając z niej można przesłać kopię wiadomości do administratora, który może zadecydować czy narusza ona regulamin i konieczne jest ukaranie gracza.
- prywatne wiadomości mogą być usunięte bezpośrednio w oknie wiadomości.

* Praca

- zarobki zostały nieznacznie podniesione


http://www.f4a.eu/uplGRA/12019357867211.jpg

Offline

 

#2 2008-03-13 08:48:44

elkopytko

moher

Zarejestrowany: 2008-03-03
Posty: 34
Punktów :   

Re: Aktualizacja ver.0.5.1

smakownie ;]

Offline

 

#3 2008-03-13 18:29:26

Lipton

Ojciec Dyrektor

8863430
Zarejestrowany: 2008-02-15
Posty: 64
Punktów :   

Re: Aktualizacja ver.0.5.1

ale bugów ma sporo niestety:-(

Offline

 

#4 2008-03-15 07:03:32

elkopytko

moher

Zarejestrowany: 2008-03-03
Posty: 34
Punktów :   

Re: Aktualizacja ver.0.5.1

0.5.1

hmm po numerze wersci wnioskowalbym iz jest to wersja niestabilna/testowa ^^. tak sie kojazy jak zetknie sie z wieksza liczba projekotow open source ;]

Offline

 

#5 2008-03-15 12:13:35

Kazurreth

Syn Dyrektor

10290576
Zarejestrowany: 2008-02-15
Posty: 61
Punktów :   

Re: Aktualizacja ver.0.5.1

nie wiem jaka to aktualka ale zostaje na stałe. Tak była podpisana na forum BK.


http://www.f4a.eu/uplGRA/12019357867211.jpg

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.strazrepki.pun.pl www.bsw-logistyka.pun.pl www.forumdeskorolkowe.pun.pl www.tsim.pun.pl www.hgbeproud.pun.pl